OFERTA
Biuro Rachunkowe MGS sp. z o. o. oferuje pełny zakres usług rozliczeniowo-księgowych zarówno w postaci pełnej księgowości, jak również uproszczonych metod rozliczeń takich jak: książka przychodów i rozchodów, ewidencja ryczałtu, czy też karta podatkowa.
Obsługujemy zatem jednoosobowe działalności gospodarcze,spółki prawa cywilnego, spółki prawa handlowego, fundacje, szkolne kluby sportowe , jak również stowarzyszenia bez względu na profil działalności.
Swoją ofertę kierujemy również do osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. W postaci rozliczeń roczne PIT oraz rozliczeniem najmu.
Nasze usługi księgowe koncentrują się na prowadzeniu podwójnej księgowości w zakresie usług podatkowo-księgowych, a mianowicie:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zapisami ustawy o rachunkowości;
- prowadzenie rozliczeń ewidencji ryczałtowych;
- prowadzenie rozliczeń na zasadach KPiR;
- prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych,
- przygotowanie dokumentów dla organów administracji finansowej oraz pozostałych instytucji,
- przygotowanie deklaracji podatkowych (comiesięcznych i rocznych),
- kontakt z urzędami podatkowymi oraz pomoc podczas kontroli podatkowych;
- tworzenie sprawozdań statystycznych GUS;
- przygotowanie rachunków przepływów pieniężnych;
- doradztwo w zakresie wdrożenia polityki rachunkowości oraz tworzenia projektów zakładowych planów kont;
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych;
- sprawozdawczość PFRON;
- prowadzenie ewidencję środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, a także wyposażenia;
Nasze biuro rachunkowe zapewnia kompleksową obsługę kadrowo-płacową. Czuwamy nad całością spraw pracowników dotyczących między innymi: wynagrodzeń, umów, urlopów i zaświadczeń. Dbamy o prawidłowość niezbędnych procedur i ścisłe przestrzeganie przepisów prawa. Zakres naszych usług obejmuje:
- prowadzenie akt osobowych pracowników wraz z podstawowym zakresem dokumentacji w tym: sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem;
- przygotowanie umów cywilnoprawnych;
- przygotowanie miesięcznych list wynagrodzeń pracowników;
- przygotowanie miesięcznych ewidencji czasu pracy;
- sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych pracowników;
- sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych przedsiębiorstwa;
- sporządzanie raportów na potrzeby Urzędu statystycznego GUS
- reprezentowanie przedsiębiorstwa, w tym pomoc podczas kontroli z Państwowej Inspekcji Pracy, ZUS czy Urzędu Skarbowego;
Rejestracja firmy jest przedsięwzięciem, w którym przydaje się doświadczenie. Oferujemy Państwu pomoc w podjęciu kluczowych decyzji i spełnieniu formalności związanych z założeniem nowej działalności. Naszym Klientom zapewniamy kompleksowe i kompetentne wsparcie już od pierwszych dni działalności biznesowej. Dzięki usłudze wsparcia w rejestracji nowej działalności zyskacie Państwo pewność, że wszystkie procedury zostaną przeprowadzone prawidłowo, a dokumentacja firmy będzie kompletna.
– JDG
W zakres usług związanych z zakładaniem firmy wchodzą następujące działania:
- dobranie sposobu opodatkowania wykonywanej działalności,
- dobranie odpowiedniej formy prawnej działalności gospodarczej ,
- konsultacja na temat optymalizacji mechanizmów systemu podatkowego,
- przygotowanie wniosków online o wpis do ewidencji działalności gospodarczej CEIDG oraz pozostałych formalności przed Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, pomoc w organizacji obiegu dokumentów.
– REJESTRACJA SP. Z O. O. W TRYBIE S24
Alternatywą dla założenia spółki w tradycyjny sposób jest założenie spółki przez Internet, czyli w tzw. trybie S24. W takim uproszczonym trybie może zostać założona spółka z o. o., spółka jawna oraz spółka komandytowa. Zawiązanie i rejestracja spółki możliwe są już tylko w ciągu jednego dnia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów notarialnych.
Rejestrujemy spółkę w systemie eKRS, przygotowujemy niezbędne dane zarejestrowania.
Biuro dedykuje swoje usługi rozliczeniowo-księgowe zarówno osobom fizycznym, jak i firmom prowadzącym działalność gospodarczą. W ramach świadczonych usług o tym charakterze udzielamy porad oraz konsultacji. Doradztwo podatkowe, prowadzone w odpowiedniej formie, może okazać się najlepszym rozwiązaniem, na jakie postawicie Państwo podczas prowadzenia swojego przedsiębiorstwa. W zakresie naszych usług:
- udzielamy porad, opinii i wyjaśnień z zakresu obowiązków podatkowych,
- pomagamy przy zakładaniu działalności gospodarczej,
- składamy wnioski o indywidualne interpretacje podatkowe
- reprezentujemy klientów w postępowaniach przed organami podatkowymi we wszystkich instancjach.
Wirtualne biuro to szereg praktycznych usług dedykowanych wszystkim przedsiębiorcom zarówno początkującym, jak i działającym na rynku od dłuższego czasu. Umożliwia ono nie tylko znacznie obniżyć koszty, ale również zapewnia dostęp do szerokiej gamy usług pakietowych, profesjonalnej i kompleksowej obsługi biura. Dodatkowo siedziba wirtualnego biura w Jaworniku Polskim daje przedsiębiorcom możliwość skorzystania z najniższego podatku w Polsce od środków transportowych.
F.A.Q
Co to jest, jak działa i co oferujemy?
Wirtualne biuro łączy w sobie cechy e-biura. Najogólniej ujmując wirtualne biuro to adres rejestracyjny dla siedziby lub oddziału firmy. Jest to nowoczesne rozwiązanie administracyjne, którego szukają firmy i freelancerzy.
Wynajem wirtualnego biura, oprócz adresu rejestracyjnego i adresu korespondencyjnego, łączy się z wieloma innymi usługami takimi jak: usługi sekretaryjne (odbiór korespondencji przychodzącej oraz przesyłanie jej scanów na wskazany adres mailowy, odbiór i przekierowywanie telefonów, obsługa poczty elektronicznej), usługi administracyjne (pomoc w skompletowaniu wszelkich dokumentów w zakresie rejestracji adresu firmy, przechowywanie i archiwizacja dokumentów, wynajem biura na spotkania), jak również kompleksowe usługi firm pod względem księgowym, rachunkowym oraz kadrowo-płacowym.
Po co komu wirtualne biuro?
Otwierając jednoosobowa działalność gospodarczą często zadajemy sobie pytanie co z siedzibą naszej firmy? czy nasz adres zamieszkania jest na to odpowiedni? jakie koszty możemy na to ponieść?
Biuro Rachunkowe MGS wychodzi z ripostą na Państwa pytanie proponując wirtualne biuro, czyli multi-usługę dzięki której ktoś inny udostępnia Państwu swój fizyczny adres, a Biuro zajmie się obsługą administracyjno-sekretaryjną.
Zaletą e-biura w postaci biura wirtualnego w Jaworniku Polskim jest przede wszystkim redukcja kosztów podatkowych z uwagi na w/w informację o wysokości stawek podatku od środków transportowych na tle stawek obowiązujących w Polsce, jak również redukcję kosztów operacyjnych z tytułu: wynajmu lokalu, reklamy w postaci strony www, czy też obsługi administracyjnej.
Dla kogo wirtualne biuro?
Wirtualne biuro to bez wątpienia idealne rozwiązanie dla każdego przedsiębiorcy, tak jednoosobowych działalności gospodarczych, przedsiębiorców pracujących za granicą, freelanderów ,jak również spółek prawa handlowego, fundacji i stowarzyszeń.
To opcja dedykowana jest dla każdego przedsiębiorcy, który z uwagi na specyfikę swojego biznesu nie potrzebuje tradycyjnego pomieszczenia biurowego i nie chce z tego tytułu ponosić wysokich kosztów wynajmu.
Wirtualny adres jest mu natomiast niezbędny do prowadzenia swojej działalności czy też do obsługi sekretaryjno-administarcyjnej.
Czy mogę korzystać z Wirtualnego biura będąc fizycznie w innym mieście lub za granicą?
Oczywiście,to jedna z głównych idei wirtualnych usług. Nie każdy może sobie pozwolić na wynajem powierzchni biurowej w swoim mieście, jak też nie zawsze chcemy mieć siedzibę swojej firmy w miejscu swojego zamieszkania dlatego idealnym rozwiązaniem jest wynajem wirtualnego biura.
Natomiast dla osób pracujących za granicą a chcą mieć polski adres przedsiębiorstwa to idealne rozwiązanie.
Które Urzędy są właściwe dla tego biura?
- Urząd Gminy Jawornik Polski 30, 37-232 Jawornik Polski
- Urząd Pocztowy Jawornik Polski
- Urząd Skarbowy w Przeworsku, ul. Tysiąclecia 1, 37-200 Przeworsk
- ZUS Inspektorat w Przeworsku, ul. Dworcowa 1, 37-200 Przeworsk
Drogi Kliencie jeśli chcesz zajmować się tylko i wyłącznie rozwijaniem własnego biznesu, a nie papierologią i nadzorem nad dokumentami, proponujemy Ci m.in.:
- Prowadzenie elektronicznej dokumentacji firmy i umieszczanie jej w zorganizowany sposób w systemach informatycznych firmy
- Wystawianie faktur i rachunków sprzedażowych
- Wysyłka Faktur sprzedaży do klienta
- Rozliczanie kont klientów w przypadku najmu
- Realizacja przelewów bankowych
- Obsługa skrzynki pocztowej firmy
- Monitoring należności i w razie potrzeby windykacja miękka
- Przekazywanie należności do windykacji przez kancelarię prawną i nadzór nad sprawą
- Odbiór faktur kosztowych i umieszczenie w systemach informatycznych firmy
- Obsługę telefoniczną numeru firmowego
Wycena naszych usług jest przygotowywana indywidualnie, aby jak najlepiej dopasować się do Twoich potrzeby.
Zapraszamy do kontaktu.